Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Kom i lære som brygger for en dag.
Besvar
Krogfelt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2013, 20:53

Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Krogfelt »

Hey gæve bryggere.

Jeg har fået mit første startkit og inden jeg kaster mig ud i dét og for dårlige vaner vil jeg gerne se med / brygge med hos en erfaren fra områdét.

Kan se nogle stykker herfra området bla. Er Admin et par km fra hvor jeg bor, så giv endelig lyd hvis der er en som skal lave et bryg snart og kunne tænke sig en novice på besøg et par timer.

Mvh Jesper Krogfelt Hansen
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Sv: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af admin »

De fleste eller hvertfald mange brygger uden for, så det skal jo lige blive varmere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Mvh.
Jens
Øl og sol er livet....

http://www.fribryg.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.dk/fribryg" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
JBG
Indlæg: 357
Tilmeldt: 19. nov 2012, 11:07
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af JBG »

jeg er pt ved at opbygge mit setup (red. få erfaring), men når jeg selv er blevet mindre grøn, må du meget gerne komme forbi.
Har selv haft stor glæde af at brygge sammen med andre.
- Jan Graabæk
Krogfelt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2013, 20:53

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Krogfelt »

JBG skrev:jeg er pt ved at opbygge mit setup (red. få erfaring), men når jeg selv er blevet mindre grøn, må du meget gerne komme forbi.
Har selv haft stor glæde af at brygge sammen med andre.
Jo tak det er værdsat :)

Jeg som gik og troede man hyggede sig hele vinteren med at lave bryg, så man kunne nyde dem om sommeren ligeså (Langtids lageret)
Brugeravatar
fusse
Indlæg: 221
Tilmeldt: 7. sep 2010, 07:20
Geografisk sted: Hadsten
Kontakt:

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af fusse »

Hej

Desværre bor jeg lidt langt væk....

men når man kikker på listen med hvad der bliver brygget pt (vinterhalvåret) så er vi heldigvis mange der har plads/ muligheder for at brygge indendørs...

eks. kan man godt brygge jule øllet fra nu til sommer ... det skal jo stå lidt ;-)
huset faste skal jo også brygges inden man løber tør.....

hold fast ---- der skal nok komme en hvor du kan komme indendørs og være med.... måske skal du skrive hvor langt du er villig til at køre.. bare et forslag.

Højt skum
alias : Fusse

Sofus
http://www.detbettebryggeri.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Spar på vandet -- drik håndbryg.
Brugeravatar
Mhoe
Indlæg: 285
Tilmeldt: 14. nov 2011, 15:04
Geografisk sted: Horsens

Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Mhoe »

Hejsa. Hvis Horsens ikke er for langt væk skal du være velkommen næste gang jeg brygger
Krogfelt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2013, 20:53

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Krogfelt »

Mhoe skrev:Hejsa. Hvis Horsens ikke er for langt væk skal du være velkommen næste gang jeg brygger
Horsens er fint for mig, tager vel 40 minutter. Ved du ca. hvornår næste gang er, eller hvordan høre jeg fra dig ? :)
Brugeravatar
Mhoe
Indlæg: 285
Tilmeldt: 14. nov 2011, 15:04
Geografisk sted: Horsens

Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Mhoe »

Hejsa. Ja... Godt spørgsmål. Jeg har da en ambition om en Tjekkisk pils indenfor de næste 2-3 uger.
Jeg kan evt. lige smide en PB med mit nr
Allan1310
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14. jan 2013, 06:55

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Allan1310 »

Hej Jesper

Depotgården i Fredericia, har gang i ølbrygningen hver torsdag, fra kl. 09.0 til 14.00.
Man kan jo evt. ringe derned og høre om man kan få et tlf.nr. til en af dem der står for det og høre om der foregår noget på andre tidspunkter, hvis 09.00 til 14.00 ikke passer dig.
Ud over Ølbrygningen, er der jo også meget meget andet man kan lave dernede. Der er bl.a. metal, sølv og træværksteder og meget andet.
Link til Depotgården http://www.fredericia.dk/OmKommunen/Sid ... rside.aspx

Jeg er selv helt ny og har lige startet mit første bryg op her i lørdags. Det erjo lige som jule aften....., det er næsten ikke til at vente ;-)



Mvh. - Allan
Krogfelt
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. jan 2013, 20:53

Re: Nybegynder søger brygger i Fredericia, Vejle omegn.

Indlæg af Krogfelt »

Super tak, det er jo helt kanon :) Der er sendt en mail afsted til dem.
Allan1310 skrev:Hej Jesper

Depotgården i Fredericia, har gang i ølbrygningen hver torsdag, fra kl. 09.0 til 14.00.
Man kan jo evt. ringe derned og høre om man kan få et tlf.nr. til en af dem der står for det og høre om der foregår noget på andre tidspunkter, hvis 09.00 til 14.00 ikke passer dig.
Ud over Ølbrygningen, er der jo også meget meget andet man kan lave dernede. Der er bl.a. metal, sølv og træværksteder og meget andet.
Link til Depotgården http://www.fredericia.dk/OmKommunen/Sid ... rside.aspx

Jeg er selv helt ny og har lige startet mit første bryg op her i lørdags. Det erjo lige som jule aften....., det er næsten ikke til at vente ;-)



Mvh. - Allan
Besvar

Tilbage til "Brygger/Lærling"