BRUTUS 10 brygværk projekt er begyndt

Brugeravatar
Dan Jørgensen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 28. jun 2009, 18:25
Geografisk sted: 9541 Suldrup
Kontakt:

Re: BRUTUS 10 brygværk projekt er begyndt

Indlæg af Dan Jørgensen »

Jeg kunne også være interesseret i et par af gryderne.
Venlig Hilsen
Dan Jørgensen
https://www.facebook.com/Suldrup-Haandb ... 895496228/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Dntb1985
Indlæg: 503
Tilmeldt: 4. sep 2015, 02:58
Geografisk sted: Viborg

Re: BRUTUS 10 brygværk projekt er begyndt

Indlæg af Dntb1985 »

En skam du fik kolde fødder. Ser rigtig spændende ud med opsætning. men kan godt forstå du er lidt nervøs for opstart. Held og lykke med nedskaleringen. :)
Grainfather
In your face! Brewery
Brewed in a kitchen near you
Brugeravatar
ron9
Indlæg: 80
Tilmeldt: 15. feb 2014, 18:45
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: BRUTUS 10 brygværk projekt er begyndt

Indlæg af ron9 »

Tak dntb
ron9 skrev: Jeg er overhovdet ikke nervøs for opstart, tit den sjoveste fase i de hobbyer jeg har haft kastet mig ud i, men gas delen havde jeg det ikke fint med, nok fordi at mine børn render og leger i det område hvor jeg skal brygge, og jeg ville ikke tilgive mig selv hvis der skete en fejl en dag. Der syntes jeg at el er lidt mere sikkert. Selvom der self. også kan ske noget med det.

Havde jeg haft en kraftigere el installation (har 16A grupper) havde jeg helt sikkert lavet et e-herms setup med de fede SS gryder, jeg er ved at lave kontrolboksen færdig som jeg skulle have brugt til brutus 10 systemet (bliver nu konverteret til en e-herms kontrol box istedet, så måske i fremtiden nogen mindre gryder med nogen varmelegemer som passer til 16A.
Dntb1985 skrev:En skam du fik kolde fødder. Ser rigtig spændende ud med opsætning. men kan godt forstå du er lidt nervøs for opstart. Held og lykke med nedskaleringen. :)
Senest rettet af ron9 28. sep 2015, 09:30, rettet i alt 1 gang.
Besvar

Tilbage til "Se mit brygværk"