ADMIN: Attention: måske reklame ph Måler

Kun for nørder :-)
Besvar
Brugeravatar
Rent Postevand
Indlæg: 9
Tilmeldt: 5. sep 2012, 10:05

ADMIN: Attention: måske reklame ph Måler

Indlæg af Rent Postevand »

Mens jeg arbejdede på beskrivelse af en af mine pH målere incl. en video, fandt jeg en "buyers guide" til pH målere fra 2009 i et eng. brygforum. Forfatteren ender med at vælge måleren Milwaukee's SM101, som er forgængeren til MW101, som jeg sælger.
Hilsen Michael Maardt. Rent-Postevand.dk sælger osmoseanlæg, mange produktvideoer, Live Chat. Kontakt mobil 60823333, hverdage 10-18 og info@rent-postevand.dk, hvor jeg helst samler al min kommunikation, derfor ingen PM
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Sv: ADMIN: Attention: måske reklame ph Måler

Indlæg af admin »

Og ? Jeg er ikke helt med, sorry på forhånd. Hvis jeg er lidt langsom.

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
Mvh.
Jens
Øl og sol er livet....

http://www.fribryg.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.dk/fribryg" onclick="window.open(this.href);return false;
Truntebryg
Indlæg: 5319
Tilmeldt: 15. nov 2008, 09:30

Re: ADMIN: Attention: måske reklame ph Måler

Indlæg af Truntebryg »

Reklame / oplysning - vejen er kort imellem ;-)

MEN det er ikke nemt at støve et pH meter op med en 0,02 nøjagtighed - specielt til at betale her i DK.

Så jeg vælger at opfatte det som en god oplysning. (endda en interessant, da jeg har ledt efter noget lignende i en 5-6 år)
Brugeravatar
Rent Postevand
Indlæg: 9
Tilmeldt: 5. sep 2012, 10:05

Re: ADMIN: Attention: måske reklame ph Måler

Indlæg af Rent Postevand »

@truntebryg: godt at læse. pH-200 har også nøjagt. 0,02, men der er vist lidt mere gods i MW101 på flere punkter.
Hilsen Michael Maardt. Rent-Postevand.dk sælger osmoseanlæg, mange produktvideoer, Live Chat. Kontakt mobil 60823333, hverdage 10-18 og info@rent-postevand.dk, hvor jeg helst samler al min kommunikation, derfor ingen PM
Besvar

Tilbage til "Kemi"