Lund teknik!

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Brugeravatar
JBG
Indlæg: 357
Tilmeldt: 19. nov 2012, 11:07
Geografisk sted: Silkeborg

Lund teknik!

Indlæg af JBG »

Jeg vil gerne komme med en kæmpe ros til Lund teknik.
Servicen er i top og prisen i bund, eller det synes jeg ihvertfald.
Har lige bestilt 700g blandet humle, 7 kg blandet special malt, 3 stk vådgær fra whitelab og 25 kg malt fra Fuglsang. Til ca 950 kr. Det er sgu billigt i mine øjne.
Da jeg havde planlagt at skulle forbi Borg på lørdag, ringede jeg for at hører om jeg kunne hente det der, velvidende at det nok var uden for normal åbningstid. Jeg fik af vide at det ikke var noget problem, men at det nok blev uden personlig betjening.

Synes virkelig det er service.
- Jan Graabæk
Askebryg
Indlæg: 11
Tilmeldt: 29. jan 2013, 14:23

Re: Lund teknik!

Indlæg af Askebryg »

Helt enig. Jeg har også kun roser til overs for Lund, mht udvalg og service. Ikke hans skyld at PostDK er nogle gribbe;-)
Mvh Henrik
#Livet er for kort til konventionelle øl#
Brugeravatar
JBG
Indlæg: 357
Tilmeldt: 19. nov 2012, 11:07
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Lund teknik!

Indlæg af JBG »

Han tager ikke engang gebyr for at pakke tingene, og jeg slog for sjov samme order (undtagen fuglsang malten, da de ikke forhandler dette) ind hos en anden webshop som ligger tættere på mig, og der blevet det noget mere end hos lund.
- Jan Graabæk
Brugeravatar
Nimbus39
Indlæg: 3392
Tilmeldt: 27. jun 2010, 09:52
Geografisk sted: Greve (Mosede Strand)
Kontakt:

Re: Lund teknik!

Indlæg af Nimbus39 »

Kan også tilslutte mig roserne, MEN jeg er ikke tilfreds med produkt billederne de mangler på rigtig mange varer. Jeg har flere gange valgt at handle andre steder fordi jeg ikke kunne se et billede af det jeg ville købe og derfor ikke var helt sikker på om det var det korrekte produkt.
Buy a man a beer and he wastes an hour. Teach a man to brew and he wastes a lifetime.
http://bryggeri.landly.dk
http://www.facebook.com/bryggerilandly
http://beersmithrecipes.com/listrecipes/2810/nimbus39
Fotojensen
Indlæg: 630
Tilmeldt: 6. mar 2012, 23:45
Geografisk sted: Odense sø

Re: Lund teknik!

Indlæg af Fotojensen »

Lund er god ja, men jeg tilslutter mig det nimbus skriver med billederne, jeg har handlet andre steder kun på grund af det.
Venligst
Tommy
The problem with the world is that everyone is a few drinks behind "Humphrey Bogart"
LEV livet, det er til for det samme.
Brugeravatar
JBG
Indlæg: 357
Tilmeldt: 19. nov 2012, 11:07
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Lund teknik!

Indlæg af JBG »

Fotojensen skrev:Lund er god ja, men jeg tilslutter mig det nimbus skriver med billederne, jeg har handlet andre steder kun på grund af det.
Tænkte jeg ikke lige over, men kan godt se hvad i mener. Tror sgu jeg lader det sive til ham, skal alligevel ringe til ham i dag.
- Jan Graabæk
Brugeravatar
Runenaldo
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 8. jun 2011, 20:38
Geografisk sted: Skødstrup

Re: Lund teknik!

Indlæg af Runenaldo »

JBG skrev:
Fotojensen skrev:Lund er god ja, men jeg tilslutter mig det nimbus skriver med billederne, jeg har handlet andre steder kun på grund af det.
Tænkte jeg ikke lige over, men kan godt se hvad i mener. Tror sgu jeg lader det sive til ham, skal alligevel ringe til ham i dag.
Jeg vil også gerne tilslutte mig at hans hjemmeside trænger til en total overhaling gerne profesionelt hvis dette er rentabelt. Savner virkelig at kunne se en beskrivelse, et godt billede oghvad der passer sammen osv. Dette tror jeg også vil spare ham for en masse telefon tid.
Mvh.
Rune Hansen

"Det er ikke størrelsen på dit udstyr det kommer an på, men hvor tit du bruger det...
DanGJensen
Indlæg: 381
Tilmeldt: 23. dec 2010, 11:04
Geografisk sted: Hirtshals(Nordjylland)

Re: Lund teknik!

Indlæg af DanGJensen »

Men lund kan godt lide at snakke med folk, det kan være det er derfor, han var også en evighed om at få Dankort betaling :D
http://www.pronetic.dk - Værdiskabende IT-infrastruktur til det danske erhvervsliv!
Askebryg
Indlæg: 11
Tilmeldt: 29. jan 2013, 14:23

Re: Lund teknik!

Indlæg af Askebryg »

cykler tit rundt i de forskellige shops, men det ender som regel med at jeg bestiller fra Lund, pga. prisen...
Mvh Henrik
#Livet er for kort til konventionelle øl#
Brugeravatar
dosser
Indlæg: 599
Tilmeldt: 10. nov 2010, 12:46
Geografisk sted: Løgumkloster
Kontakt:

Re: Lund teknik!

Indlæg af dosser »

JBG skrev:
Fotojensen skrev:Lund er god ja, men jeg tilslutter mig det nimbus skriver med billederne, jeg har handlet andre steder kun på grund af det.
Tænkte jeg ikke lige over, men kan godt se hvad i mener. Tror sgu jeg lader det sive til ham, skal alligevel ringe til ham i dag.
Han har fået det at vide for længst og mindst to gange fra undertegnede, men det er nok ikke hans stærke side med IT ;-) ellers kan jeg også kun sige som i andre, dog handler jeg kun fittings m.m ikke malt, humle og gær fra ham, hvorfor, øhhhhh kun fordi jeg bruger en jeg er fint tilfreds med, så flytter jeg ikke bare for at prøve det ;-)
BAGER BRYG
Brygges i det gamle bageri og nydes i "BAGERIET" i Øster Højst.
Det er opbygget på fuldstændigt egoistiske tanker, kun med øje for personlig nydelse
Den grønne brygger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 17. feb 2012, 13:46
Geografisk sted: Oksbøl

Re: Lund teknik!

Indlæg af Den grønne brygger »

Jeg var lige en smut forbi vejers i dag syntes nu også han er ok. Han er også frisk på en hygge sluder
Brugeravatar
Christian Ernstsen
Indlæg: 770
Tilmeldt: 28. okt 2009, 12:21
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Re: Lund teknik!

Indlæg af Christian Ernstsen »

Jeg afprøver med jævne mellemrum andre forhandlere, især når der kommer en ny en på banen (vil gerne give dem en chance), men vender altid tilbage til Lund pga. konsistent god service og ok priser. Det er nok også pga. det setup, der er i Århus og Ålborg, hvor vi mødes en gang om måneden i et privat hjem til veareudlevering og efterfølgende prøvesmager hinandens bryg - Torben deltager også, og det koster kun en tyver i leverance...

(Det sagt, så har jeg ikke været med til prøvesmagningen i umindelige tider, men det er min egen skyld!).
Med venlig hilsen
Christian

Brygsetup: 25 liter elgryde, pumpe og modstrømskøler. 23 bryg i alt.
Brugeravatar
MonkeyBrew
Indlæg: 4420
Tilmeldt: 26. okt 2006, 21:13
Geografisk sted: 8670 Låsby

Re: Lund teknik!

Indlæg af MonkeyBrew »

Har også fundet Torbens butik at være ganske godt velassorteret. Tror grunden til så mange bruger ham er at han er meget fleksibel, generelt har gode priser og er en flink mand. Tvivler ikke på at andre forhandlere ikke også er flinke. Men man har vel et eller andet tilhørsforhold til dem der hjalp en i ens spæde opstart....
Monkeybrew - Abegodt øl!

~ Lars Bang Rasmussen ~

http://www.monkeybrew.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

Mæsketemperature for stilarterne:

http://haandbrygforum.dk/viewtopic.php? ... ure#p85351" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"