The Malt Miller

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Fantastbrygger
Indlæg: 152
Tilmeldt: 21. maj 2011, 22:13
Geografisk sted: Møgeltønder

The Malt Miller

Indlæg af Fantastbrygger »

Er der nogen som har erfaring med The Malt Miller fra England ? http://www.themaltmiller.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg overvejer at arrangere indkøb af en sæk havremalt, men der er ikke kommet nogen repsons på de mails jeg har sendt dem vedrørende fragtpriser, og så kan man jo godt blive lidt mistænkelig om hvorvidt de nu har rent malt i posen ;-)
mas
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 19. mar 2006, 20:34
Geografisk sted: 2640, Hedehusene

Re: The Malt Miller

Indlæg af mas »

Ærgeligt de ikke svarer! Udvalget og priserne på humle ser godt ud, her kunne jeg overveje at handle!

Mvh

Thomas
Brugeravatar
Gzus.DK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 8. okt 2012, 18:19

Sv: The Malt Miller

Indlæg af Gzus.DK »

Er der nogen der har fået svar fra dem for nyligt ? Jeg har nemlig også skrevet og spurgt omkring deres isolerede gryder uden at få et svar :/

/Morten N
mthor
Indlæg: 12
Tilmeldt: 27. sep 2012, 08:44

Re: The Malt Miller

Indlæg af mthor »

Prøv at ringe til ham.

Jeg har også mailet og efter et par dage uden svar fangede jeg ham på telefonen og efter det gik det fint. Bestilte varer i torsdags og de ankom i dag mandag. Fragten til Danmark koster 17 £ (1-30 kg). Så jeg er meget tilfreds med servicen.

Mvh
Matthias
Brugeravatar
Gzus.DK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 8. okt 2012, 18:19

Sv: The Malt Miller

Indlæg af Gzus.DK »

Jeg har også prøvet at søge efter ham på diverse fora, og det ser ud til at folk har positive ting at sige. Så er det bare lidt spøjst han ikke svarer på sin mail.

Men jeg må prøve at ringe hvis det er.

Tak for hjælpen.


/Morten N
Fantastbrygger
Indlæg: 152
Tilmeldt: 21. maj 2011, 22:13
Geografisk sted: Møgeltønder

Re: The Malt Miller

Indlæg af Fantastbrygger »

Med hensyn til de 17£ for fragten, så har jeg lige forsøgt at bestille varer på 21kg, og da lød fragtprisen på 29£.
bellabryg
Indlæg: 207
Tilmeldt: 23. okt 2011, 16:00
Geografisk sted: København

Re: The Malt Miller

Indlæg af bellabryg »

De har et udmærket udvalg af humle og billige fragtpriser med alm. luftpost (f.eks ca £ 3 for 300 gram)
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"