Brew camp 2012Re: Brew camp 2012tak tak, jeg skal nok bidrage med mit ;-)
Brew camp 2012Det kan gå hen og blive endnu et "dødt noget" bryg.
Jeg er sikker på vi får hygget med stil !!! All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Martin Ps. Det skal nok blive til øl!
Sv: Brew camp 2012Vi er næsten på vej ;-)
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Brew camp 2012Vi skal lige have en adresse admin og jeg
All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Re: Brew camp 2012
Fredsbovej 20, 8740 brædstrup Brew Strong
Nikolaj
Re: Brew camp 2012Du skulle være her...
Brew Strong
Nikolaj
Re: Brew camp 2012Hvor er det fedt at se i hygger jer, vejret er jo også helt kanon.
Venligst
Tommy The problem with the world is that everyone is a few drinks behind "Humphrey Bogart" LEV livet, det er til for det samme.
Sv: Brew camp 2012Overhovedet ikke misundelig da! ØV ØV!
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
Re: Brew camp 2012Godt det ikke er mig. Det ser på ingen måde hyggeligt ud.
Re: Brew camp 2012så har man indtaget sin faste plads på jobbet, haber i har haft en fantastisk dag - og håber at kunne deltage næste år.
Rene "Den Glade Brygger" Sørensen
Re: Brew camp 2012Tak for en vildt god dag, med ølbryggning, øl snak og øl smagning.. Det gøre vi da lige igen..
Se foto´s fra dagen og natten her..http://www.facebook.com/media/set/?set=a.214006278726726.45916.187846714676016&type=1 Brew Strong
Nikolaj
Re: Brew camp 2012Det er sgu god stil det der folkens!
Brew camp 2012Lækre billeder. :-). Jeg er med næste gang
Re: Brew camp 2012Hej,
Igen tak for en fed dag, det var jo skønt at brygge med jer andre.. Det gør vi klart igen. Nu er bryg'ne kommet i gærskabet, som lige er blevet lavet i dag med en stc-1000.. og gørlåsen er fyldt som i kan se på billedet :) Porren.com, som var sidste aften bryg, bliver en stærk gæret porre hvor BS har har givet sit besyv på den rammer 10.1 ABV :)
All right, brain, I don't like you and you don't like me - so let's just do this and I'll get back to killing you with beer.
Re: Brew camp 2012Et par stemmenings billedere fra dagen..
Brew Strong
Nikolaj
Tilbage til links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum Hvem er onlineBrugere der læser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster |