Koblinger på cornelius fustage

For de hjemme bryggere der vil bygge en fed hjemmebar, men der er også plads til de der ikke brygger øl :-)
Besvar
Kris T
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. dec 2020, 09:22

Koblinger på cornelius fustage

Indlæg af Kris T »

Jeg har en 9 L corneliusfustage, hvor der sidder en A-kobling i låget. Det vil jeg gerne have ændret. Der er ikke hul til Ball lock connector, men der hvor de plejer at sidde, er der plads til dem. Kan man selv bore Ball lock connector i, og monterer sammen med et dykrør? og så bare skifte låget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Ctharth
Indlæg: 79
Tilmeldt: 29. sep 2020, 16:26

Re: Koblinger på cornelius fustage

Indlæg af Ctharth »

Hej

Jeg tror keg land sælger nogle corny låg med 1 Ball lock og floating diptube. Så skal du “bare” have tilført noget gas.

Alternativt kan du tage din a post den man sætter på a koblingen, og skrue Ball lock kobling(den man kobler på) på gas og produkt afgangen.


Om man kan bore et hul montere en Ball lock og have det tæt, så gætter jeg på ja, men der er nok en del arbejde i det og pakninger etc der skal anskaffes.

Mvh
Jesper


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
GeheimBrau
Indlæg: 163
Tilmeldt: 2. apr 2017, 11:24
Geografisk sted: 2690 Mosede Strand

Re: Koblinger på cornelius fustage

Indlæg af GeheimBrau »

Kegland har denne til A-kobling, du skal så finde een der vil sælge/sende den til dig Ball Lock Tapping Head to 2 Inch Tri-Clover (Commercial Keg Adaptor)
GeheimBrau
/Gert
Kris T
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. dec 2020, 09:22

Re: Koblinger på cornelius fustage

Indlæg af Kris T »

GeheimBrau skrev:Kegland har denne til A-kobling, du skal så finde een der vil sælge/sende den til dig Ball Lock Tapping Head to 2 Inch Tri-Clover (Commercial Keg Adaptor)
Jeg har prøvet og bestille en fra aliekspressBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Besvar

Tilbage til "Hjemmebar"