Box2brew

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Peterdanske
Indlæg: 119
Tilmeldt: 1. apr 2020, 21:04
Geografisk sted: Sydjylland

Box2brew

Indlæg af Peterdanske »

Er der nogen der har erfaring med denne shop?
https://box2brew.dk/
Jeg fik pludselig et nyhedsbrev derfra, på trods af at jeg aldrig havde hørt om den før.
Priserne ser fine ud.
Det ligner lidt drop shipping.
Senest rettet af Peterdanske 22. jun 2021, 11:02, rettet i alt 1 gang.
QUID QUID LATINE DICTUM SIT, ALTUM VIDITUR.
(Alt hvad der siges på latin lyder dybsindigt.)
Christhecat
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. jul 2016, 17:10
Geografisk sted: Hillerød

Re: Brew2box

Indlæg af Christhecat »

Jeg har også modtaget sådan en email uden at have hørt om foretagendet før.
Ud fra detaljer i teksten vil jeg gætte på at det er en udenlandsk forhandler.
/Hans
Freund
Indlæg: 377
Tilmeldt: 16. aug 2017, 20:15
Geografisk sted: 7400 Herning

Re: Brew2box

Indlæg af Freund »

Jeg kender ikke firmaet eller ejeren, men det ligner et dansk firma jf. Virk.dk

Hilsen
FreundBilledeBillede
Peterdanske
Indlæg: 119
Tilmeldt: 1. apr 2020, 21:04
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Brew2box

Indlæg af Peterdanske »

Jep, jeg var også inde og kigge på Virk og Lasso, det ser legit ud.
Priserne er der intet at udsætte på, dog er der ikke mange producenter af malt at vælge mellem.
QUID QUID LATINE DICTUM SIT, ALTUM VIDITUR.
(Alt hvad der siges på latin lyder dybsindigt.)
nbd
Indlæg: 43
Tilmeldt: 28. jan 2021, 11:17

Re: Brew2box

Indlæg af nbd »

Jeg har også kikket på siden. Der står: Varer afsendes direkte fra vores samarbejdspartnere. Et andet sted så jeg at varer ikke kan afhentes fysisk. Det havde ellers været praktisk når jeg nu bor i Kolding...
Peterdanske
Indlæg: 119
Tilmeldt: 1. apr 2020, 21:04
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Brew2box

Indlæg af Peterdanske »

nbd skrev:Jeg har også kikket på siden. Der står: Varer afsendes direkte fra vores samarbejdspartnere. Et andet sted så jeg at varer ikke kan afhentes fysisk. Det havde ellers været praktisk når jeg nu bor i Kolding...

Også min tanke, jeg har kun 20 minutter til Vonsild, det ville være lækkert med en leverandør tæt på, med mulighed for afhentning..
QUID QUID LATINE DICTUM SIT, ALTUM VIDITUR.
(Alt hvad der siges på latin lyder dybsindigt.)
Ssalminen88
Indlæg: 21
Tilmeldt: 8. nov 2020, 19:06

Re: Brew2box

Indlæg af Ssalminen88 »

Hmm.. Jeg fik også mailen, og har heller aldrig hørt om det før, hvor mon de har fået min mailadresse fra?

Det er et underfirma til Euro Yeast Aps som jeg intet kan finde på..

Priserne er gode ja, og heldigt for mig har jeg også kun et stenkast derind, men det virker lidt pudsigt at det lige er nu det er sendt ud?
Per
Indlæg: 338
Tilmeldt: 29. jan 2018, 20:06
Geografisk sted: Rønnede

Re: Brew2box

Indlæg af Per »

Jeg har også fået mail fra dem. Hvis nedenstående er korrekt, passer det godt med at jeg ind i mellem har købt hos Brygladen.

Designet ligner meget Brygladens, og jeg mener at genkende navnet Klaus Egebjerg, der står bag Brew2Box, fra Brygladen.

Mvh. Per.
Ssalminen88
Indlæg: 21
Tilmeldt: 8. nov 2020, 19:06

Re: Brew2box

Indlæg af Ssalminen88 »

Per skrev:Jeg har også fået mail fra dem. Hvis nedenstående er korrekt, passer det godt med at jeg ind i mellem har købt hos Brygladen.

Designet ligner meget Brygladens, og jeg mener at genkende navnet Klaus Egebjerg, der står bag Brew2Box, fra Brygladen.

Mvh. Per.
Der har jeg også handlet, måske det er derfra de har oplysningerne?
HælløseBrygger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 27. aug 2020, 17:36

Re: Brew2box

Indlæg af HælløseBrygger »

Ssalminen88 skrev:
Per skrev:Jeg har også fået mail fra dem. Hvis nedenstående er korrekt, passer det godt med at jeg ind i mellem har købt hos Brygladen.

Designet ligner meget Brygladens, og jeg mener at genkende navnet Klaus Egebjerg, der står bag Brew2Box, fra Brygladen.

Mvh. Per.
Der har jeg også handlet, måske det er derfra de har oplysningerne?
Har også fået mail og handlet ved brygladen. Tror vist også brygladen har ringet et par gange og spurgt, hvorfor jeg ikke har købt det, som jeg "efterladt" i kurven. Det er liiige på kanten.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Jan Rasmussen
Indlæg: 125
Tilmeldt: 30. nov 2018, 16:49
Geografisk sted: 6600 Vejen

Re: Brew2box

Indlæg af Jan Rasmussen »

Ssalminen88 skrev:Hmm.. Jeg fik også mailen, og har heller aldrig hørt om det før, hvor mon de har fået min mailadresse fra?

Det er et underfirma til Euro Yeast Aps som jeg intet kan finde på..

Priserne er gode ja, og heldigt for mig har jeg også kun et stenkast derind, men det virker lidt pudsigt at det lige er nu det er sendt ud?

Hvis det er Brygladen der står bag, så har mange nok downloaded deres bryggerbog på https://bryggerbog.dk/ det kræver så lige du giver din mail adresse til gengæld. og det er så måske grunden til at vi får den mail fra Box2brew
chrjoh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. aug 2017, 13:55
Geografisk sted: Svallerup

Re: Box2brew

Indlæg af chrjoh »

Jeg forsøgte at bestille fra Box2brew, og efter 4 dage var varerne fremme, så rimelig hurtig levering og forsvarligt indpakket. Som jeg lige ser det, er det afsendt fra Polen, men alt ser fint ud. Nu må vi se om alt også efter planen når der skal brygges.
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"