55 liters bryganlæg sælges

Besvar
Brugeravatar
PeterF
Indlæg: 196
Tilmeldt: 8. feb 2007, 00:30
Geografisk sted: Aalborg (Gistrup)
Kontakt:

55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af PeterF »

55 liters bryganlæg sælges, da jeg er gået over på mit mindre setup med mindre brygvolumen. Og godt brygudstyr skal ikke stå og samle støv :-)

Se denne video, hvor jeg også forklarer lidt om anlægget:
https://youtu.be/Rsx0MjZdCUk

Når gryden er HELT fyldt rummer den ca. 58 liter men jeg har oftest holdt mig under de 55 liter.

Perfekt til dig, der har basisudstyr som gærspande, måleudstyr m.m. men bare gerne vil have mere kapacitet, som er klar til brug.
For "selvbyggeren" er der endda mulighed for at udbygge anlægget med omrører, ekstra vandopvarmning m.m.

Startprisen er 1000,- og jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge.
(Ja, en el-gryde på halv størrelse koster over 1000,- kr. og det er uden indsats m.m. derfor denne mindstepris)

Der kan bydes i denne tråd indtil på onsdag den 31. august kl. 19:59:59

Den store "kasse" som gryder og brænder kan placeres i kan anvendes til rygeovn. Det er der i hvert fald en kok og en slagter der var interesseret i at købe det til, men jeg sælger helst samlet.

Anlægget kan leveres i en radius af 30 km fra Aalborg centrum mod udlevering lidt godt øl - gerne håndbryg ;-)
Peter Fly
Grainfather siden 2017. Før det 3 x el-gryder, 55 L ombygget feltkomfur, 70 L stålgryde, 2 x gruekedler.
Startede i 2006 og stopper nok ikke lige med det samme ;-)


Bestil min plakat med øl-stilarter på:
http://www.GistrupBryghus.dk
KNbrwe
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. aug 2016, 19:58

Re: 55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af KNbrwe »

Hej Peter
Jeg er meget interesseret i at købe dit udstyr og byder de 1000 kroner du har sat som startpris.
Jeg ved ikke om du vil sælge til den pris, men håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Nicolai
KNbrwe
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. aug 2016, 19:58

Re: 55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af KNbrwe »

Hej Peter

Jeg skrev i går på dit anlæg, men er blevet lidt nysgerrig omkring mæskningsprocessen.
Det jeg gerne vil høre lidt om er, styring af temperaturen - er den til at holde stabil i dit setup?

MVH.

Nicolai
KNbrwe
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. aug 2016, 19:58

Re: 55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af KNbrwe »

Hej igen Peter
Ville lige høre om vi har en handel eller??
Kontakt mig evt på tlf. 25266284
Mvh. Nicolai
Brugeravatar
PeterF
Indlæg: 196
Tilmeldt: 8. feb 2007, 00:30
Geografisk sted: Aalborg (Gistrup)
Kontakt:

Re: 55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af PeterF »

Hej Nicolai!

Jeg skrev at startprisen var 1000,- kr og jeg forbeholdt mig retten til ikke at sælge...

Jeg afventede flere bud, og til 1000,- kr får sættet lov til at optage plads i garagen en stykke tid endnu ;-)
Peter Fly
Grainfather siden 2017. Før det 3 x el-gryder, 55 L ombygget feltkomfur, 70 L stålgryde, 2 x gruekedler.
Startede i 2006 og stopper nok ikke lige med det samme ;-)


Bestil min plakat med øl-stilarter på:
http://www.GistrupBryghus.dk
KNbrwe
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. aug 2016, 19:58

Re: 55 liters bryganlæg sælges

Indlæg af KNbrwe »

Hej Peter

Det er helt ok, hvis du evt. kender en mindste pris kan du jo vende tilbage med den, hvis der ikke kommer flere bud.

Mhv.

Nicolai
Besvar

Tilbage til "Køb / Salg / Bytte"