God aften til jer.
Hilsen
Freund

Gode kasser
13 indlæg
• Side 1 af 1
Gode kasserJeg vil lige prale af de kasser, en kammerat har designet til vores håndbryggeri.
God aften til jer. Hilsen Freund ![]() ![]()
Re: Gode kasserHej Freund,
Det kan jeg godt forstå! Praleri er hel berettiget. Flotte kanter. Flot design. Er logo og kanterne til adskillelse af flasker brændt? Vh Kenneth
Re: Gode kasserTak :-)
Ja, han har en laser-skærer fra en Kickstarter, og trængte til noget at øve sig på.
Re: Gode kasserMig og en kammerat producerer disse - dog med hjælp fra en mere kyndig håndværker. [img][img][
Re: Gode kasserSå vil jeg da også være med ;-) Man er vel ikke møbelsnedker for ingenting. ;-)
Mvh. Per.
Re: Gode kasserDet er dælme flot arbejde, når håndbryggerne går i snedkeriet!
Hvordan har du fået fræset bogstaverne ud Per? Står selv og skal lave en jockey box, hvor “bryggeriet” naturligvis skal fremgå af låg og/eller sider. Har købt varnishglue (decoupage lak) via hvilken et laserprint - printet spejlvendt - kan overføres til træ. Men lakken kan ses som en plamage. Og det kommer ikke i nærheden af det du har skåret eller som Freund har lasercuttet. Vh. Kenneth
Re: Gode kasser
Hej Kenneth. Mange tak. Det er fræset ud på en CNC-fræser. Nogen spørger en gang imellem hvorfor, når man kan købe kasser til ingen penge i Bauhaus, Jem og Fix o.lign. Tjae... "fordi jeg kan" ;-) Mvh. Per.
Re: Gode kasserVirkelig nogle flotte kasser, Per og Leopatra.
Godt med noget inspiration :-) Jeg har også kig på nogle 3-styk træ-kasser Viborg Bryghus bruger, de er lækre.. Godt bryg tager sig ud fra sin bedste side, i en flot kasse. Hilsen Freund
Re: Gode kasserSuper. Tak for info. Er altid på udkig efter nye bryggergadgets. Havde dog aldrig set det komme, at lasercutter og CNC fræser faldt i den kategori - ha ha ha :-) dér sætter fruen nok foden ned :-)
Ja undskyld mig, men hvorfor er de ikke sinket sammen ;)
Simpel prioritering, - har haft travlt med at brygge øl ;-) Men ja, det burde de have været. Det må komme når jeg bliver bedre til at brygge øl. /Per.
Re: Gode kasserselv om jeg har sinkefræser her, så gider jeg ærligt talt heller ikke :D
Re: Gode kasser[quote="Dalmoseosebryg"[/quote]selv om jeg har sinkefræser her, så gider jeg ærligt talt heller ikke :D[/quote]
Jeg troede sinkefræser var slang for en hårtrimmer :-D
13 indlæg
• Side 1 af 1
Tilbage til Løst og fast om øl og øloplevelser Hvem er onlineBrugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster |