LINDR pygmy 25k eller 40 k

For de hjemme bryggere der vil bygge en fed hjemmebar, men der er også plads til de der ikke brygger øl :-)
Besvar
Hvidhansen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. okt 2018, 07:12

LINDR pygmy 25k eller 40 k

Indlæg af Hvidhansen »

Hej.

Jeg er ved at anskaffe mig en fadølskøler. Vil gerne gå densimple vej og har derfor tænkt et LINDR system. Jeg var mest ude efter et 1 hanes system er derfor en 25k. Men jeg har fået fortalt at kompressoren der sidder i 1 hanes systemerne er dårlig og derfor går i stykker ret ofte. Er det noget I har erfaringer med? Har også læst at de forskellige tryk hver fustage/keg kommer med går ud over kompressoren.

Hvad anbefaler i?

Har i evt nogle gode udenlandske hjemmesider hvor det kan anskaffes.

På forhånd tak

Jacob
Dalmoseosebryg
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 16. nov 2015, 20:44
Geografisk sted: Højelse 4623

Re: LINDR pygmy 25k eller 40 k

Indlæg af Dalmoseosebryg »

Har selv en 25K uden kompressor problemer, men du skal også kun bruge kompressoren hvis du tømmer fustagen, eller kører med key kegs og så den jo også rar at have i forbindelse med rengøring
Mantzius
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. jul 2017, 16:30

Re: LINDR pygmy 25k eller 40 k

Indlæg af Mantzius »

Jeg har købt denne for 2 mdr. siden... kører super
https://www.ich-zapfe.de/bierzapfen/kon ... /a-452289/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvidhansen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. okt 2018, 07:12

Re: LINDR pygmy 25k eller 40 k

Indlæg af Hvidhansen »

Takker.

Er det system du linker til, med kompressor? Det er vigtigt da jeg primært kommer til at køre med keykeg.
Mantzius
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. jul 2017, 16:30

Re: LINDR pygmy 25k eller 40 k

Indlæg af Mantzius »

Nej , det er ikke med kompressor.... Men jeg bruger også kun Cornelius fade, med co2 som fremføringsgas
Besvar

Tilbage til "Hjemmebar"