Underlige øl til inspiration

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
Besvar
Brugeravatar
BeerMan
Indlæg: 508
Tilmeldt: 2. jul 2009, 08:06
Geografisk sted: Vejle
Kontakt:

Underlige øl til inspiration

Indlæg af BeerMan »

Ikke fordi dette fora mangler alternative øl :) Men der er lige en lille liste over anderledes øl ! Første pladsen er en glædelig overraskelse :)

http://likes.com/misc/weirdest-beer-fla ... U5MDAxMjV9
Billede
Duff beer for me Duff beer for you, Ill have a duff you have one too.
Brugeravatar
Munkholm
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. feb 2013, 17:13
Geografisk sted: Staby

Re: Underlige øl til inspiration

Indlæg af Munkholm »

tror sgu lige jeg hopper over nr.1!! men den med bacon og den med pizza, er da lige noget for mig! ;)
Mvh Jesper

"Virkeligheden er en illusion: forårsaget af mangel på alkohol"
Brugeravatar
Ousen
Co-Admin
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. jun 2009, 08:41
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Underlige øl til inspiration

Indlæg af Ousen »

Det ville da være en grum fejl at springe nummer 1 over. Det er jo en fantastisk øl
Brugeravatar
Mayland
Indlæg: 113
Tilmeldt: 22. maj 2012, 22:31
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Underlige øl til inspiration

Indlæg af Mayland »

Da jeg boede i Portland, var det fast kutyme at smutte forbi Voodoo Dougnuts , og nuppe en Dougnut med Bacon og Ahorn Sirup - Lidt ærgerligt at Rougue ikke havde lavet deres hyldest til butikken dengang i 2010...

Nr. 4 - den med Spirulina har jeg også før set - altså ikke den bryg der, men i Myanmar var der et mindre bryggeri som netop satsede på at sælge youth-enhancing Spirulina beer... Den kunne både gøre en yngre, smukkere og hvidere i huden.. Mystisk...

Og så tænkte jeg at det var lidt sjovt at der ikke var en cock-ale med (den med at smide en høne i 2. fermenteringen)

Nå ja, og så sys jeg lige at Clamatoen mangler - sådan en ystisk en som de drikker med glæde i midtvesten ovre i USA - Halvt Tomatjouice, Halvt øl og så en masse muslinge juice? Budweiser af alle brygger den faktisk og jeg tog et par stykker med hjem sidst - ret surt da den ene gik i stykker i bagagen og resulterede i en kuffert der lugtede af fisk/musling..
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"