Newsfeeds

links til andre fora eller hjemmesider.
Med relevans til øl
jakobø
Indlæg: 1796
Tilmeldt: 2. sep 2006, 10:43
Geografisk sted: 7000 fredericia
Kontakt:

Indlæg af jakobø »

Ovi skrev:som flittig bruger af "vis indlæg siden sidste besøg" må jeg sige at jeg synes det forstyrer ganske meget, .
her vil jeg også gerne bakke op!
Brygger lejlighedsvist.
mas
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 19. mar 2006, 20:34
Geografisk sted: 2640, Hedehusene

Indlæg af mas »

Ovi skrev:Hvis man tydeligt kan adskille håndbrygforums indlæg (f.eks. øverst) fra de øvrige newsfeeds, eller vælge ikke at se dem på oversigten synes jeg dog man har fundet en god mellemvej.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener! Jeg syntes godt jeg kan skelne. Hvis man ikke kunne skelne håndbrygforums indlæg fra de øvrige ville det også irreterer mig! Kunne det forgå på en bedre måde ville jeg selvfølgelig bare blive gladere for Håndbrygforum! Jeg syntes det er en rigtig god ide at man selv kan sammensætte sin forside, så man kan få præcis den oversigt man ønsker!

God ide med feeds fra Brygforum!

Thomas
Mr. P
Indlæg: 723
Tilmeldt: 14. jun 2006, 13:38
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Mr. P »

mimerbryg skrev:
Men som flittig bruger af "vis indlæg siden sidste besøg" må jeg sige at jeg synes det forstyrer ganske meget, specielt fordi mange tråde fra newsfeeds er ret irrelevante for os danskere.
Det har også irriteret mig.
Jeg tilslutter mig denne kritik - men hvis det kan løses ved at håndbrygforums indlæg står øverst, synes jeg det er helt perfekt!
mvh Poul
www.ohbl.dk
Ovi

Indlæg af Ovi »

mas skrev:
Ovi skrev:Hvis man tydeligt kan adskille håndbrygforums indlæg (f.eks. øverst) fra de øvrige newsfeeds, eller vælge ikke at se dem på oversigten synes jeg dog man har fundet en god mellemvej.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener! Jeg syntes godt jeg kan skelne. Hvis man ikke kunne skelne håndbrygforums indlæg fra de øvrige ville det også irreterer mig! Kunne det forgå på en bedre måde ville jeg selvfølgelig bare blive gladere for Håndbrygforum! Jeg syntes det er en rigtig god ide at man selv kan sammensætte sin forside, så man kan få præcis den oversigt man ønsker!
"Vis indlæg siden sidste besøg" sorterer trådene ud fra seneste post, dvs. håndbrygforum og newsfeeds bliver blandet sammen da de af naturlige årsager vil blive opdateret på forskellige tidspunkter. Hvis man først sorterede på forum og dernæst på dato ville det blive lettere at adskille de to typer indlæg.
Håber det forklarede min pointe.
mas
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 19. mar 2006, 20:34
Geografisk sted: 2640, Hedehusene

Indlæg af mas »

Nu forstår jeg! Jeg kendte ikke den lille finte. Jeg kigger altid selv på cirklerne på forsiden, og her er de udenlandske newsfeeds jo i forvejen nederst!

Nu kan jeg derfor helt uden forbehold tilslutte mig kritikken!

Thomas
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Indlæg af admin »

Jeg vil lige sige at jeg ikke har glemt det !
Jeg vil kigge på det når jeg ikke har tømmermænd mere - læs om et par dage :-)

Jens
Brugeravatar
admin
Site Admin
Indlæg: 4754
Tilmeldt: 4. dec 2005, 16:25
Geografisk sted: 7080 Børkop

Indlæg af admin »

Et lille update.
Mine tømmermænd er væk bare rolig :-)
Jeg har ikke kunnet lave det om pga. monster problemer med mit internet.

jens
Besvar

Tilbage til "links til fora/hjemmesider + Info fra håndbrygforum"